تست هوش فکری: آیا می توانید اشتباهِ عکسِ باغ وحش را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ (ساخت ویلا کردان)

به گزارش فروش برتر، معمای تست هوش؛ یک فکر فعال می تواند این معما را در عرض 15 ثانیه حل نماید.

تست هوش فکری: آیا می توانید اشتباهِ عکسِ باغ وحش را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ (ساخت ویلا کردان)

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران |در این معما، سعی کنید اشتباه پنهان شده در تصویر را، پیدا کنید. آیا می توانید اشتباه را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

به گزارش خبرنگاران ؛ این معمای مغزی برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می نماید، زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند.

در حین حل این معما ها باید از فکر خلاق بهره ببرید و مسئله را کمی متفاوت تحلیل کنید. بنابراین، ما با یک بازی فکری جالب آمده ایم که در آن باید اشتباه پنهان شده در تصویر را تشخیص دهید.

یک فکر فعال می تواند این معما را در عرض 15 ثانیه حل نماید. ضروری است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید:

متوجه اشتباه تصویر شده اید؟

.

.

.

فرصت کمی باقی است.

.

.

.

پاسخ بسیار ساده، اما در عین حال مشکل است. برای پیدا کردن اشتباه و عبور از چالش، به عکس نگاهی دقیق بیندازید. حالا یک لحظه وقت بگذارید و سعی کنید ببینید آیا چیزی به نظر شما نادرست است یا خیر. احتمالاً بلافاصله متوجه اشتباه نخواهید شد، زیرا جزئیات آن کوچک تر از چیزی است که فکر می کنید.

.

.

.

بیشتر دقت کنید.

.

.

.

بعضی از پازل ها لزوماً به مهارت های ریاضی یا تفکر احتیاج ندارند، اما آزمون ساده ای برای مهارت های بینایی شما هستند. این معما پیچیده، اما ساده است. زیرا برای حل آن به زمان و قدرت تفکر کمتری احتیاج دارد.

.

.

.

وقت تمام شد.

.

.

.

پاسخ تست هوش

اگر به تصویر با دقت نگاه نموده باشید دو اشتباه در باغ وحش را تشخیص خواهید داد. یکی میمونی که پشت خانم بازدیدکننده سوار شده است و دومی دختری که به محوطه نگهداری زرافه ها رفته و بازی می نماید.

منبع: فرادید
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1961

به "تست هوش فکری: آیا می توانید اشتباهِ عکسِ باغ وحش را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ (ساخت ویلا کردان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست هوش فکری: آیا می توانید اشتباهِ عکسِ باغ وحش را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟ (ساخت ویلا کردان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید