بیماران کرونایی شهرستان سلسله ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارند

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در حاشیه نشستی که عصر امروز به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و سایر مسئولان مرتبط برگزار گردید، اظهار کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام نمود که بیماران کرونایی شهرستان سلسله هیچ ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارند.

بیماران کرونایی شهرستان سلسله ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا نخعی گفت: دکتر نیکبخت در این جلسه گفت که زمان ثبت ابتلای این افراد از ابتدای شهریور تا به امروز است و بروز علائم کرونا و اعلام نتیجه آزمایش با این مدت کوتاه یک هفته ای بازگشایی مدارس تناسبی ندارد.

علیرضا نخعی در ادامه اضافه نمود: در آنالیز های دقیق تر از فهرست اعلامی مبتلایان معلوم شد که تنها یک دختر دانش آموز پایه چهارم ابتدایی از مدرسه روستایی حضرت زینب (س) در روز یکشنبه گذشته جهت دریافت کتاب به مدرسه مراجعه داشته است.

وی گفت: بارها اعلام نموده ایم که اولویت اصلی ما در بازگشایی مدارس و آموزش حضوری به دانش آموزان، تضمین سلامت آنان است و دستورالعمل بهداشتی به طور دقیق رعایت می گردد و در این خصوص در ارتباط و تعامل مستمر با دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم و با اعمال نظارت کامل چنانچه مدرسه ای در مناطق پرخطر امکان اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی را نداشته باشد تا زمان حصول اطمینان از سلامت دانش آموزان، آموزش آن مدرسه به صورت غیرحضوری خواهد بود و در این رابطه در شهرستان سلسله نیز در هفته گذشته تنها تعداد معدودی از مدارس یعنی کمتر از 10 درصد آموزشگاههای این شهرستان آموزش حضوری داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 985

به "بیماران کرونایی شهرستان سلسله ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی شهرستان سلسله ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید