به پرسپولیس هشدار لازم را دادیم، مازولا و فورچونه دنبال فسخ هستند

به گزارش فروش برتر، میرمعصوم سهرابی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتور گفت: خوشبختانه تیم ما با درایت کادر فنی و کوشش بازیکنان در چهار بازی آخر لیگ پیروز به پیروزی شد. در تعطیلات نیم فصل هم در جهت تقویت تیم و افزایش آمادگی جسمانی و هماهنگی بیشتر قدم برداشتیم تا کادر فنی بتواند تفکرش را در تیم پیاده کند. ان شاءالله این پیروزیت ها در نیم فصل دوم هم ادامه دار گردد.

به پرسپولیس هشدار لازم را دادیم، مازولا و فورچونه دنبال فسخ هستند

طرفداران انگیزه ما را دو چندان می نمایند

مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید نمود: پر شدن استادیوم یادگار امام تبریز در بازی های خانگی برایمان یک افتخار است. خوشحالیم که طرفداران خوب و پرشوری داریم که با حضورشان در استادیوم و حمایت از تیم انگیزه موفقیت در بازیکنان را دوچندان می نمایند.

یک بازیکن خارجی می گیریم

سهرابی در مورد احتمال جذب بازیکن جدید توضیح داد: ما چند بازیکن را از لیست اضافه کردیم و یکی، دو نفر جدید هم گرفتیم. احتمالا از سهمیه آزاد هم استفاده می کنیم و یک بازیکن خارجی می گیریم.

برای فورچونه اقدام قانونی انجام دادیم

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین شرایط مازولا و کوین فورچونه دو بازیکن خارجی این تیم یادآور شد: مازولا درخواست فسخ قرارداد را به باشگاه داده است و اعلام نموده با توجه به مسائل نمی تواند در تراکتور بماند. فورچونه هم به کشورش رفته و بر نگشته است. در قبال این بازیکن اقدام قانونی انجام داده ایم.

شکایت از فورچونه در اولویت ما نیست

سهرابی در مورد درخواست کوین فورچونه برای فسخ قرارداد با تراکتور، گفت: او شرایطش را به ما اعلام نموده است. بخش حقوقی باشگاه آنالیز می نماید. ما هم شرایط خودمان را داریم. اولویتمان توافق با بازیکن است ولی گام بعدی می تواند شکایت از او باشد.

برای فورچونه و مازولا بهترین تصمیم را می گیریم

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرارداد فورچونه تا الان فسخ شده است؟ اظهار کرد: خیر، او نمی تواند یکطرفه فسخ کند و باید در تمرین حاضر گردد. او فعلا درخواست جدایی داده و ما هم گفتیم که آنالیز نمایند. هم در بحث مازولا و هم در بحث فورچونه قطعا منافع باشگاه را در نظر گرفته و بهترین تصمیم را می گیریم.

جذب سوزوکی صحت ندارد

مدیرعامل تراکتور با اشاره به جدایی سوگیتا بازیکن ژاپنی و مطرح شدن پیشنهاد 5 میلیون یورویی تراکتور به یوما سوزوکی دیگر بازیکن ژاپنی گفت: خیر چنین خبری را تایید نمی کنم.

هشدار لازم درباره استوکس را به پرسپولیس دادیم

سهرابی در ادامه گفتگویش با خبرنگاران، درباره احتمال حضور آنتونی استوکس بازیکن پیشین این تیم در پرسپولیس تاکید نمود: هرچیزی که لازم بود را درباره جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس گفتیم و هشدار لازم را دادیم. استوکس قراردادش را با تراکتور به صورت غیر قانونی و یکطرفه فسخ کرد. ما هنوز شکایت از این بازیکن را در فیفا داریم. ما به پرسپولیسی ها این مطلب را گفتیم که بعدا نگویند چرا سکوت کردیم.

مکاتباتمان را به فدراسیون و پرسپولیس دادیم

آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس در این ارتباط تماسی با شما داشتند؟ مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: خیر تماسی نبوده است ولی ما مکاتباتمان را هم به فدراسیون فوتبال و هم به باشگاه پرسپولیس فرستادیم تا مراقب باشند و از نظر اقتصادی و بازیکنی متضرر نشوند.

پرونده استوکس در فیفا باز است

وی درباره اینکه استوکس سال گذشته در تیم ترکیه ای بازی نموده است، اضافه نمود: تا جایی که می دانیم استوکس آنجا هم بازی نکرد و از آن تیم جدا شد. پرونده استوکس در فیفا است و اگر رای صادر گردد و باشگاهی از او استفاده کند، متضرر می گردد.

ساکت الهامی به کارش در تراکتور ادامه می دهد

مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انتخاب سرمربی جدید برای این تیم، یادآور شد: ساکت الهامی سرمربی تیم است و به کارش ادامه می دهد. او نتایج خوبی گرفته است ولی کدام باشگاه است که ماندن سرمربی اش را تضمین کند؟! همین باشگاه پرسپولیس را مثال می زنم. آیا شما می توانید تضمین بدهید که سرمربی اش تا سرانجام فصل بماند؟

با هیچ مربی دیگری مذاکره ننموده ایم

سهرابی در سرانجام در پاسخ به این سئوال که آیا با مربی دیگری برای حضور در تراکتور مذاکره شده است؟ گفت: ما با هیچ مربی دیگری مذاکره ننموده ایم. وقتی الهامی با تراکتور نتایج خوبی گرفته است چرا باید او را تغییر دهیم؟ ان شاءالله الهامی می ماند و با حمایت طرفداران و مالک و زحمات بازیکنان به موفقیتش ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 504

به "به پرسپولیس هشدار لازم را دادیم، مازولا و فورچونه دنبال فسخ هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به پرسپولیس هشدار لازم را دادیم، مازولا و فورچونه دنبال فسخ هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید