بمب هایی که بعد از کرونا می ترکند

به گزارش فروش برتر، روزنامه همشهری: برخی ستاره های عظیم از شرایط کنونی خود ناراضی اند. بحران کرونا هم باعث نشده روی برخی زخم ها سرپوش گذاشته گردد. احتمال اینکه در نقل وانتقالات بعدی بمب هایی ترکیده گردد، زیاد است؛ هر چند به نظر می رسد شرایط مالی اجازه خرید و فروش بالای 100 میلیونی را به باشگاه ها ندهد.

بمب هایی که بعد از کرونا می ترکند

سرخیو راموس

قرارداد او تا سال بعد اعتبار دارد. مذاکره برای تمدید قرارداد هنوز جدی نشده، اما به نظر می رسد کاپیتان رئال در سرانجام قراردادش در 35 سالگی دنبال قراردادی بلندتر باشد. رئال به بازیکنی در این سن وسال قرارداد بیش از یک سال پیشنهاد نمی دهد، اما راموس رهبر تیم است.

پپه هم شرایط مشابهی داشت و با وجود اینکه وزنه عظیمی در خط دفاعی بود، با پیشنهاد تمدید دو ساله اش موافقت نشد و او مجبور شد باشگاه محبوبش را به مقصد ترکیه و سپس پرتغال ترک کند. راموس سال قبل و پیش از تمدید مجدد قراردادش اعلام نموده بود که خواستار ترک باشگاه است، اما پرس نازش را کشید.

مانوئل نویر

نویر به دلیل فاش شدن محتوای مذاکره محرمانه اش با بایرن مونیخ از دست باشگاه عصبانی است. بایرن قرار است به زودی الکساندر نوبل را که به تازگی و تا 2025 از شالکه خریده است، به ترکیب اضافه کند و به او قول فیکس شدن در تعدادی از مسابقات فصل را داده است. نویر که تا 2021 قرارداد دارد، شاید پس از 10 سال تصمیم به رفتن بگیرد. چلسی و منچسترسیتی او را می خواهند. بایرن که به خساست معروف است، حاضر نیست در این سن و سال به او سالی 20 میلیون یورو دستمزد بدهد.

راکیتیچ، ویدال

راکیتیچ در مصاحبه آخرش اعلام نارضایتی نموده و گفته گونی سیب زمینی نیست و احترام بیشتری می خواهد. در انگلیس و ایتالیا او را می خواهند، اما هافبک کروات تنها بازیکن تیم نیست که ناراضی است. ویدال هم از بی احترامی ها دل خوشی ندارد. او در زمستان هم نزدیک بود برود.

اینتر خواستار جذب این هافبک شیلیایی است، اما ویدال که قرارداد سه ساله می خواهد، ممکن است با این باشگاه به توافق نرسد. چیزی که تعیین است، این است که قرار است در خط هافبک بارسا خانه تکانی صورت بگیرد. بوسکتس و دی یونگ غیرقابل فروش هستند، اما هافبک های کروات و شیلیایی خواهند رفت.

کوتینیو

بایرن قصد خرید قطعی کوتینیو را ندارد. باشگاه آلمانی خامس رودریگس را هم 2 سال از رئال قرضی گرفت، اما قراردادش را دائمی نکرد. کوتینیو بعد از سرانجام دوران قرضی در بایرن مونیخ بعید است به تیم برگردد، چون باشگاه در آستانه ورشکستگی اقتصادی، احتیاج به فروش او احتمالا به چلسی دارد تا بتواند نیمار یا لائوتارو یا هر دو را بخرد.

گریزمان

هنوز در نوکمپ تردید درباره توانایی های مهاجم فرانسوی به سرانجام نرسیده. کوشش بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس از اینتر علنی شده و باشگاه ایتالیایی که می داند نمی تواند بیش از این مهاجم آرژانتینی اش را نگه دارد، به بارسا پیشنهاد معاوضه او با گریزمان را داده است. البته دستمزد سالانه گریزمان بالاتر است و این می تواند معضلی برای اینتر باشد. با خرید احتاقتصادی نیمار یا لائوتارو و با توجه به علاقه عجیب بارسلونا به دمبله همواره مصدوم، احتمال اینکه گریزمان برود کم نیست. او می تواند واسطه خرید نیمار پاری سن ژرمن هم باشد.

هری کین

الان همه کارشناسان فوتبال انگلیس و بازیکنان بازنشسته در حال توصیه به خرید کین برای انتقال به تیمی عظیم هستند. پیشکسوت های منچستریونایتد به او اصرار دارند که به این تیم برود و از باشگاه خواسته اند تا با خرید او رکورد نقل وانتقالات تاریخ را بزند. حتی از رئال و بارسا هم به عنوان مقصد های احتاقتصادی کین یاد می گردد، اما بارسا اوضاع خرابی دارد و فلورنتینو پرس هم حاضر نیست در این تابستان خرید کهکشانی داشته باشد، چون همه انرژی خود را برای خریدن امباپه در تابستان بعدی ذخیره نموده است.

دیگران

در رئال 2 ستاره کهکشانی به نام های خامس و بیل شرایط خوبی ندارند. خامس دوست دارد به مربی محبوبش یعنی آنچلوتی در اورتون بپیوندد. بیل ترجیح می دهد تا آخر قراردادش در رئال بخورد و بخوابد. پل پوگبا هنوز هوای رفتن به رئال و یوونتوس- ترجیحا رئال- را در سر می پروراند. کریستیانو رونالدو از سبک بازی یووه راضی نیست و از اینکه رئال را ترک نموده، پشیمان است، اما بعید به نظر می رسد راهی برای بازگشت او وجود داشته باشد.

لوئیس سوارس که اخیرا جراحی سختی را پشت سر گذاشته، از بارسلونا ناراحت است که حرفی از تمدید قرارداد پیش نکشیده. باشگاه می خواهد یک ستاره جوان را جایگزین او در خط حمله کند. تراشتگن هم درصورتی حاضر است قراردادش را تمدید کند که بعد از مسی بیشترین دریافتی را در بارسلونا داشته باشد. همه این ها را کنار هم بگذارید تا بمب های نقل وانتقالاتی بعدی را تجسم کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 852

به "بمب هایی که بعد از کرونا می ترکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب هایی که بعد از کرونا می ترکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید