بانوی بهشت علیه بانوی بهشت خبرنگاران

به گزارش فروش برتر، بانوی بهشتشان از داعش و جنایت هایش می گوید و بعد آن را به ماجرای 1400 سال پیش و سوختن خانه مادر بر می گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می داند و نتیجه می گیرد که پیروان آن ها نمی توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند.

بانوی بهشت علیه بانوی بهشت خبرنگاران

گروه دانشگاه خبرنگاران، مجید نجفی؛ از همان تیزر فیلم می توان فهمید که این بار یاسر الحبیب چه گلی به سر شیعه انگلیسی ریخته است! این بار نام بانوی بهشت را بر سر نیزه ها برده اند تا بدون حکمیت، سر شیعه را بر نیزه ببرند!

برائت از دشمنان اهل بیت جزو ضروریات شیعه است پس ماجرا، حکایت ترس نیست؛ بلکه حکایت ادعای عده ای برای مقابله با محبین اهل بیت و شیعه است که حال با ابزار هنر و با قدرت تمام علیه شیعه و مادرش، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قد علم نموده است.

بانوی بهشتشان از داعش و جنایت هایش می گوید و بعد آن را به ماجرای 1400 سال پیش و سوختن خانه مادر بر می گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می داند و نتیجه می گیرد که پیروان آنها نمی توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند و برعکس دشمن اهل بیت تربیت می نمایند!

یاسر الحبیب مدعی است که این فیلم را برای مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها ساخته اند. سخن زیبای امیرالمومنین(ع) پاسخ مناسبی برای ادعای این جماعت است: کلمه حقی است که از آن اراده ای باطل دارند. از ابتدای ساخت این فیلم یعنی از سال 95 که نام یوم العذاب بر آن گذاشته شده بود، هدفش تعیین بود و همان موقع هم واکنش قاطع علمای شیعه را در پی داشت اما انتشار تیزر این فیلم نشان داد که یاسر الحبیب و سازمان خدام المهدی در طی این سالها بیکار نبوده اند.

داعش، غدیر، حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت ایشان، محور اصلی این فیلم است که با مرکزیت ماجرای کودکی عراقی است که مادرش را در خلال حمله و جنایات داعش از دست می دهد. در همین حین به وسیله یک بانوی سالمند شیعه با داستان حضرت زهرا سلام الله علیها آشنا می گردد و اهمیت صبر را می آموزد.

ماجرا در ظاهر تنها همین است اما در باطن خود بقدری پلید و تفرقه افکنانه است که علمای جبل عامل هم آن را تقبیح کردند و اقدام یاسرالحبیب را با حمایت سازمان های اطلاعاتی انگلستان همراه دانستند و هدف از ساختن آن را ایجاد اختلاف بین مسلمانان برشمردند.

از حواشی این فیلم که نشان دادن چهره مبارک رسول خدا صلوات الله علیه و نیم رخ حضرت امیر علیه السلام است اگر بگذریم، از پیغام نابودگرانه آن علیه شیعه و اسلام نمی توان گذشت. این فیلم اگر با تقبیح و مقابله علما و عموم مسلمانان دنیا روبرو نگردد، زمینه های تفرقه و دشمنی در بین مسلمانان را بیش از پیش فراهم می نماید. از آن سو هم ضروری است که سینماپردازان و فیلم سازان با تغییر رویکرد خود نگاهی نو به مفاهیم و وقایع صدر اسلام داشته باشند و تاریخ را با نگاه واقعی اما بدور از توهین و تفرقه به مقدسات دیگران، بازنمایی نمایند و وقایع را بازگو نمایند. اگر این اتفاق صورت نگیرد، امثال یاسرالحبیب جلو آمده و کار را به دست می گیرند.

امروز عظیم ترین راه موفقیت علیه ظلم دنیای مستکبران عالم، اتحاد مسلمانان است لذا ضروری است با تفرقه افکنانی که به نام شیعه و سنی علیه شیعه و سنی تفرقه می نمایند، با جدیت مبارزه نمود.

مجید نجفی - ارشد ادیان و عرفان تطبیقی دانشگاه فردوسی

انتشار یادداشت های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط خبرنگاران نیست و صرفاً منعکس نماینده نظرات گروه ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1307

به "بانوی بهشت علیه بانوی بهشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی بهشت علیه بانوی بهشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید