بازسازی 1200 واحد مسکونی زلزله زده دشتستان شروع شد

به گزارش فروش برتر، خبرنگاران: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در زلزله هفتم آذر بیش از شش هزار واحد مسکونی خسارت دید که از یک هزار و 800 واحد تخریب شده عملیات بازسازی یک هزار و 200 واحدآن شروع شده است.

بازسازی 1200 واحد مسکونی زلزله زده دشتستان شروع شد

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، ارسلان زارع صبح امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان در روستای راهداربا اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله خدمات قابل توجهی به آسیب دیدگان ارائه شد اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات گسترده ای در امر بازسازی انجام داده و همکاری شایسته ای با مردم زلزله زده دشتستان داشته است.

وی با بیان اینکه در زلزله دشتستان بیش از 6هزار واحد خسارت دید توضیح داد: در شهرستان دشتستان از یک هزارو 800 واحد احداثی تا به امروز بازسازی یک هزارو 200 واحد شروع شده است.

فرماندارشهرستان دشتستان با بیان اینکه یک هزار و700 واحد مسکونی احتیاج به تعمیرات دارند اضافه نمود: تعمیرات و دیوار کشی یک هزار شروع شده است.

زارع با تاکید بر تسریع در فرایند بازسازی مناط زلزله زده اظهار داشت: فرایند بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده دشتستان رضایت بخش نیست و انتظار داریم این فرایند بجد و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 665

به "بازسازی 1200 واحد مسکونی زلزله زده دشتستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 1200 واحد مسکونی زلزله زده دشتستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید