بازداشت مسئول تجهیز خودروهای بمبگذاری داعش در غرب عراق

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی از بازداشت یک سرکرده داعش در غرب الرمادی در استان الانبار عراق اطلاع داد.

بازداشت مسئول تجهیز خودروهای بمبگذاری داعش در غرب عراق

این منبع بیان نمود: نیروهای عراقی در جریان عملیات پیشدستانه در مناطق مختلف منطقه القائم در غرب شهر الرمادی پیروز به بازداشت مسئول تجهیز خودروهای بمبگذاری شده داعش به همراه یک تروریست دیگر داعش شدند.

منبع مذکور تاکید نمود: بازداشت شدگان در تجهیز خودروهای بمبگذاری شده داعش و انفجار این خودروهای مرگبار، علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان و نیز جنایت دیگر دست داشته اند.

منبع عراقی گفت: بازداشت این سرنموده تروریست های داعش پس از دریافت اطلاعات دقیق و رصد تحرکات این تروریست ها میسر شد.

این در حالی است که ساعاتی قبل هم منابع عراقی گفتند که تکفیری ها با یورش به غرب الانبار 4 غیرنظامی عراقی را ربوده اند.

بر اساس این گزارش، تروریست های تکفیری داعش این اقدام را در روستای الرطبه واقع در محور غربی استان الانبار انجام داده اند. طبق آخرین گزارش ها، تکفیری ها افراد ربوده شده را به مکانی نامعلوم منتقل نموده اند.

اخیراً بعضی ناامنی ها در استان های صلاح الدین و دیالی عراق ظهور پیدا نموده است. در یکی از این حوادث بود که افراد ناشناس به منطقه فرحاتیه واقع در استان صلاح الدین یورش برده و 12 تَن از شهروندان عراقی را ربودند و 8 نفر از آنها را قتل عام کردند.

افزون بر این، افراد مسلح ناشناس به منطقه مقدادیه در استان دیالی نیز یورش بردند و شیخ علی فضاله الکعبی، از شیوخ عشایر این منطقه را ربودند. آنها پس از ربایش شیخ الکعبی وی را به قتل رساندند و سپس بدنش را بمب گذاری کردند. بمب های کار گذاشته شده در بدن شیخ الکعبی در هنگام تدفین پیکرش موجب شهادت فرزند و 3 نوه اش شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1082

به "بازداشت مسئول تجهیز خودروهای بمبگذاری داعش در غرب عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت مسئول تجهیز خودروهای بمبگذاری داعش در غرب عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید