انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار گشت

به گزارش فروش برتر، انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی با حضور مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل پنجشنبه هشتم خردادماه در حاشیه مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی، گفت: این اساسنامه ارتقای جامعه هتلداران را به عنوان یک جامعه حرفه ای رقم زده است.

او افزود: این تصمیم ارتقای جایگاه هتل ها را به همراه دارد و هتلداران می توانند تصمیم گیرنده باشند. این شرایط به تسهیل فرایند سرمایه گذاری کمک کرده و از طرفی نگاه تخصصی را به صنعت هتلداری تزریق و افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی را میسر می کند.

ایزدی با اشاره به فعالیت جامعه هتلداران در استان مرکزی، گفت: پس از بررسی ، استان مرکزی فرایند لازم را طی کرد و اساسنامه هتلداران استان تصویب شد.

او در ادامه با اشاره به تنظیم اساسنامه جدید گفت: این اساسنامه بهبود جایگاه جامعه هتلداری را فراهم کرده است.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل افزود: این تصمیم به ارتقای جایگاه هتل ها می انجامد و شاغلان این حوزه می توانند در مناسبات کاری، فعالانه تر عمل کنند، این شرایط کمک به تسهیل چرخه سرمایه گذاری است و از طرف دیگر نگاه تخصصی را به صنعت هتلداری تزریق می کند که نتیجه آن افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی است.

او گفت: امیدوارم با تعامل اداره کل استان بتوان جایگاه هتلداران را بهبود داد و تعامل بهتری برای تمدید پروانه و صدور مجوزها انجام بگیرد.

ایزدی افزود: از نظر کمی تعداد هتل ها و مجتمع های اقامتی استان مرکزی قابل مقایسه با سایر استان ها نیست، اما با اقدامات اجرا شده در حوزه هتلداری، این استان صاحب کرسی است و جایگاه تأثیرگذاری دارد.

او اظهار داشت: امیدواریم با تعامل اداره کل میراث فرهنگی بتوان جایگاه هتلداران را ارتقا بخشید و تعامل بهتری برای تمدید پروانه و صدور مجوزها انجام شود.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل با اشاره به دغدغه هتلداران استان مرکزی، افزود: بیماری کرونا به عنوان یک مشکل جهانی مطرح است و تأثیر مستقیم بر صنعت گردشگری و هتلداری جهان، کشور و استان مرکزی داشته، در حال پیگیری و اتخاذ تصمیمات برای کاهش حجم خسارات وارده هستیم. امیدواریم مصوبه 38 هزار میلیارد ریال به سرعت عملیاتی شود و در حوزه تأمین اجتماعی و امور مالیاتی نیز اقداماتی شده که به زودی اعلام خواهد شد.

در انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی از کل آرای مأخوذه مهرداد سمیعی با حداکثر آرا به عنوان رئیس جامعه هتلداران، ستوده نایب رئیس، عیوضی خزانه دار و مهدی رمضانی به عنوان بازرس جامعه هتلداران برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 817

به "انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید