افزایش 35 درصدی مرسولات پستی ، پستچی ها در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش فروش برتر، مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش 35 درصدی مرسولات پستی روبرو هستیم و از روز های ابتدایی سال جاری بیش از 3 میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است.

افزایش 35 درصدی مرسولات پستی ، پستچی ها در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش گروه مالی فروش برتر محمد اخلاقی گفت: با شیوع کرونا ایام تعطیل که خیلی از ارگان ها مانند بانک ها تعطیل بودند یا به صورت شیفتی کار می کردند، همکاران ما دست از کار نکشیدند و در روز های ابتدایی سال 99 بیش از 3 میلیون مرسوله را در کشور جا به جا کردند.

او با بیان این که به دلیل تاخیر های پیش آمده در پست در تمام شبکه های اجتماعی شرکت ملی پست از مردم عذرخواهی کردیم، اعلام نمود: جز روز اول فرودین ماه که تعطیلی سراسری شرکت ملی پست بود، روز های دیگر (29 اسفند تا 5 فروردین) همکاران ما مشغول بودند و فعالیت های پستی در کل حوزه ها انجام می شد. در روز های اول، دوم و سوم فروردین 50 درصد نیرو ها در تمام واحد ها فعال بودند. واحد پستی تعطیل نداشتیم، اما از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان کاهش پیدا نموده بود، در بعضی واحد ها با نیمی از نیرو ها کار را شروع کردیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با توجه به این که برآورد هایی در مورد شیوع ویروس کرونا به وسیله بسته های پستی مطرح شد، فرآیند ضدعفونی کردن کامیون ها و مرسولات نیز ما را از برنامه ریزی که داشتیم کمی عقب انداخت.

اخلاقی با این شرح در مورد تاخیری که بسته های ارسالی از سوی شهروندان داشتند به دلایلی اشاره نمود: تاخیر هایی که در ارسال بسته ها در خاتمه سال رخ داد به این دلیل بود که بعضی از امکانات عادی از ما سلب شد و این مسئله با محدودیت روبرو مان کرد.

از جمله این محدودیت ها می توان به حرکت های ریلی اشاره نمود. تعداد زیادی از مرسولات پستی به وسیله خطوط ریلی به استان های مختلف کشور ارسال می شوند، با توجه به این که خطوط ریلی مسافری نداشت، قطار ها نیز برنامه حرکتی عادی نداشتند. حجم بالای مرسولات به ما گوشزد می کرد که ارسال مرسوله ها باید به شیوه دیگری انجام گردد. این کار را با استفاده از سیستم حمل و نقل شرکت ملی پست انجام دادیم و نسبت به ارسال مرسولات اقدام کردیم.

وی اشاره نمود: با توجه به احتیاج هایی که وجود داشت کمپین هایی برای خرید اینترنتی در شبکه های اجتماعی مختلف پیاده سازی شد. خرید از تمام فروشگاه و اصنافی که تعطیل شده بودند به صورت اینترنت انجام شد و استقبال از این روال هم به شدت زیاد بود.

اخلاقی اشاره نمود: حلقه اتصال خرید به وسیله فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند، این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر نموده است. در سالی که شروع شده است، 35 درصد افزایش ترافیک را تجربه کردیم که با این شرایط ضرورت دارد مجموعه ما به ویژه در واحد های پستی و قبول مرسوله، فعال باشند تا کار را پیش ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 خرداد 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 711

به "افزایش 35 درصدی مرسولات پستی ، پستچی ها در خط مقدم مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 35 درصدی مرسولات پستی ، پستچی ها در خط مقدم مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید