افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین

به گزارش فروش برتر، سازمان جهانی بهداشت (WHO) اظهار داشت: شناسایی موارد جدید آلوده به کروناویروس در خارج از مرزهای چین بیشتر شده است.

افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، شیوع کروناویروس جدید وارد مرحله دیگری شده و شناسایی موارد بیشتری از ابتلا به بیماری کووید-19 در دنیا نگرانی ها را در خصوص احتمال همه گیری آن به همراه داشته است.

مقامات سازمان دنیای بهداشت اظهار داشتند: روز گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار آمار روزانه موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین از تعداد گزارش شده در این کشور فراتر رفت.

در حال حاضر مواردی از ابتلا به کروناویروس در تمامی قاره های دنیا به استثنای قاره جنوبگان گزارش شده است.

در ایالات متحده نیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از تشکیل تیم ویژه ای به سرپرستی مایک پنس برای مقابله با شیوع کروناویروس اطلاع داد.

در اروپا نیز مقامات اروپایی بی وقفه در کوشش هستند تا از شیوع هر چه بیشتر کروناویروس در کشورهای این منطقه جلوگیری نمایند این درحالیست که در ایتالیا شیوع این ویروس تشدید پیدا نموده است. بیش از 400 نفر در ایتالیا به کروناویروس آلوده شده اند. در فرانسه و آلمان نیز ابتلای بیش از 18 نفر به بیماری کووید-19 تایید شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه خبری CNN، در قاره آسیا نیز به غیر از چین بیشترین موارد افراد آلوده به کروناویروس در کره جنوبی گزارش شده که تا به امروز بیش از 1595 نفر در این کشور به این ویروس آلوده شده اند و حدود 13 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 569

به "افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش موارد ابتلا به کروناویروس در خارج از مرزهای چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید