افاضلی: جمع وجور کردن بازیکنان پارس جنوبی در این شرایط سخت است، 9 مصدوم داریم

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم مقابل صنعت نفت آبادان، 9 مصدوم دارد.

افاضلی: جمع وجور کردن بازیکنان پارس جنوبی در این شرایط سخت است، 9 مصدوم داریم

به گزارش خبرنگاران، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان گفت: بازی اول همیشه سخت و پُر از ابهام است است. چون نه سطح آمادگی ذهنی و جسمی خود را می دانید و نه از شرایط حریف مطلع هستید.

وی درباره شرایط تیمش گفت: 9 بازیکن تیم ما مصدوم هستند که این موضوع کار ما را سخت می کند. تعدادی از این مصدومان، بازیکنان کلیدی ما هستند و ما اخیراً تمرینات منظمی نداشتیم. البته می دانیم صنعت نفت هم مسائلی داشته، اما از لحاظ تمرینی شرایط بهتری داشته است.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص غایبان تیمش مقابل صنعت نفت شرح داد: بابک حاتمی محروم است. محمد نوری و متین کریم زاده با ما هستند، اما هنوز مصدوم هستند و باید ببینیم فردا می توانند برای ما بازی کنند یا خیر. چون آنها هنوز مصدوم هستند و شرایط مساعدی برای بازی کردن ندارند. رباط صلیبی مگنو باتیستا قبل از تعطیلی لیگ پاره شده بود. او مهره کلیدی ماست و او را در اختیار نداریم. محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده، محسن فروزان، امیرحسین رفیعی و ایمان باصفا هم مصدوم هستند.

افاضلی در مورد تیم صنعت نفت آبادان بیان نمود: صنعت نفت تیم بالای جدولی است، فوتبال خیلی خوبی بازی می کند و بازیکنان ممتاز و بسیار شاخصی در اختیار دارد. از عیسی آل کثیر که در نفت تهران بازیکن خودم بوده گرفته که فکر می کنم فردا حضور ندارد، تا میلاد جهانی، طالب ریکانی، بختیار رحمانی، قریشی و اهل شاخه که بازیکنان بسیار خوبی هستند.

وی با بیان اینکه فکر می کند شاهد بازی نزدیکی خواهیم بود، گفت: یکی از همکاران سال گذشته من که با هم در کارون اروند خرمشهر بودیم، یعنی مرتضی بچاری هم در کادر فنی صنعت نفت است که نسبت به ما شناخت خوبی دارد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد مسائل تمرینی پارس جنوبی گفت: ما مسائل تمرین داشتیم و به اندازه کافی تمرین نکردیم؛ به خصوص این اواخر با توجه به مسائلی که داریم، جمع وجور کردن بچه ها از نظر ذهنی در این شرایط سخت است. به هر حال باز ی ها شروع شده و همه تیم ها به این امید می آیند که بازی های خوبی ارائه کنند و سه امتیاز بگیرند. ما هم تلاش می کنیم و ناامید نیستیم. تیم خوبی داریم و اگر شرایط مساعدی داشتیم، قطعاً می توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم، اما الان هم ناامید نیستیم. تلاش می کنیم کاری کنیم بازیکنان با وجود سختی هایی که کشیدند، می توانند فوتبال خوبی بازی کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 882

به "افاضلی: جمع وجور کردن بازیکنان پارس جنوبی در این شرایط سخت است، 9 مصدوم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افاضلی: جمع وجور کردن بازیکنان پارس جنوبی در این شرایط سخت است، 9 مصدوم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید