ابراز رضایت ترامپ از نتایج اجلاس سران ناتو در لندن

به گزارش فروش برتر، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از نتایج اجلاس اخیر سران ناتو در لندن ابراز رضایت کرد.

ابراز رضایت ترامپ از نتایج اجلاس سران ناتو در لندن

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه طی پیغامی توئیتری رضایت خود را از نتایج گفتگوهای سران ناتو طی اجلاسی که روز گذشته در لندن شروع شد و ساعاتی پیش خاتمه یافت، ابراز داشت.

ترامپ ساعاتی پس از خاتمه اجلاس ناتو، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: در سه سال اخیر پیشرفت های زیادی در ناتو حاصل شده است. کشورهای دیگر به جز آمریکا موافقت نموده اند که سالانه 130 میلیارد دلار بیشتر از قبل در ناتو هزینه نمایند و این رقم در افق 2024 به 400 میلیارد دلار خواهد رسید. ناتو ثروتمندتر و قدرتمندتر از همواره خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا که به دلیل اظهارات تمسخرآمیز جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در خصوص وی با عصبانیت محل اجلاس ناتو را ترک کرد و با این کارش موجب لغو کنفرانس خبری خاتمهی اجلاس شد، در پیغام توئیتری دیگری نوشت: وقتی دیدارهای امروز با سران کشورهایی که سهم 2 درصدی خود را در ناتو پرداخت نموده اند به خاتمه برسد، راهی واشنگتن خواهم شد. ما در خاتمه اجلاس ناتو یک کنفرانس خبری نخواهیم داشت زیرا طی دو روز اخیر این کار را بارها انجام داده ایم. سفر همه شما بخیر!

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 354

به "ابراز رضایت ترامپ از نتایج اجلاس سران ناتو در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت ترامپ از نتایج اجلاس سران ناتو در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید