ابتلای بیش از 1600 نظامی روس به کرونا

به گزارش فروش برتر، وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای تأیید کرد که تا به امروز نتیجه آزمایش کرونای بیش از 1600 نفر از نظامیان این کشور مثبت اعلام شده است.

ابتلای بیش از 1600 نظامی روس به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه طی بیانیه ای از ابتلای 1666 نفر از نظامیان و دانشجویان دانشکده های نظامی این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) خبر داد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، تا اواسط امروز چهارشنبه 13 می [24 اردیبهشت] نتیجه آزمایش کرونای 1666 نفر از نیروهای نظامی روسیه مثبت اعلام شده است که از بین افراد مبتلا، 378 نفر در بیمارستان های وابسته به وزارت دفاع روسیه تحت درمان قرار گرفته اند، 586 نفر در محل خدمت خود قرنطینه شده اند، 20 نفر در بیمارستان های غیرنظامی بستری هستند و 682 نفر نیز تحت قرنطینه خانگی هستند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که شرایط جسمانی اکثریت قریب به اتفاق نظامیان مبتلا به کرونا در این کشور پایدار است و تنها حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. این وزارتخانه همچنین از بهبود حدود 500 نفر از نظامیان روسی مبتلا به کرونا خبر داده است.

به رغم محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روسیه، تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، به طوری که این کشور در حال حاضر با بیش از 240 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا، از این لحاظ رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 802

به "ابتلای بیش از 1600 نظامی روس به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای بیش از 1600 نظامی روس به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید