شروع کشتی بوندس لیگا منوط به آنالیز های مجدد مسئولان ورزش آلمان

به گزارش فروش برتر، تا هفته آینده ژرمن ها در خصوص شروع رقابت های کشتی بوندس لیگا در شرایطی که کرونا در این کشور نسبتا فروکش نموده است، تصمیم گیری خواهند کرد.

شروع کشتی بوندس لیگا منوط به آنالیز های مجدد مسئولان ورزش آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، از دیرباز بوندس لیگای آلمان در بخش کشتی نیز یکی از معتبرترین رقابت های لیگ کشتی در جهان بوده است. معمولا این رقابت ها هر ساله بعد از انتها مسابقات جهانی شروع می گردد و تیم ها حق استفاده از کشتی گیران خارجی را نیز دارند که در بعضی سال ها کشتی گیران ایرانی نیز در این رقابت ها حضور پیدا نموده اند.

شیوع کرونا در آلمان تداخلی با فصل گذشته این رقابت ها نداشت و پرونده رقابت ها بسته شده بود که تعطیلی های عمومی در سراسر جهان شروع شد. اکنون اما برای تصمیم گیری درخصوص شروع دوباره لیگ کشتی آلمان، احتیاج به آنالیز مجدد است.

قرار است تا هفته آینده در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ گردد، هرچند که بعضی از تیم ها کار عقد قرارداد و تمرینات شان را استارت زده اند.

برگزاری بوندس لیگا در این فصل، همچون استارت لیگ برتر در ایران مخالفانی دارد، اما آلمان ها در این مدت رقابت های لیگ دسته پایین تر را با تعداد محدودتری از تیم ها شروع نموده اند و به نظر با توجه به اینکه مسابقات کشتی در این کشور شروع شده، بوندس لیگا نیز به انجام برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 857

به "شروع کشتی بوندس لیگا منوط به آنالیز های مجدد مسئولان ورزش آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کشتی بوندس لیگا منوط به آنالیز های مجدد مسئولان ورزش آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید