آذری: تمام بازیکنان فولاد باید در اختیار باشند حتی در تیم ب، با درخواست چند پیشکسوت فعلاً برای شکایت صبر می کنم

به گزارش فروش برتر، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با درخواست بعضی پیشکسوتان و طرفداران ذوب آهن فعلاً برای شکایتم از مدیرعامل ذوب آهن صبر می کنم.

آذری: تمام بازیکنان فولاد باید در اختیار باشند حتی در تیم ب، با درخواست چند پیشکسوت فعلاً برای شکایت صبر می کنم

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره شروع تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از عملکرد قابل قبولی که تیم در نیم فصل اول داشت و توانست نتایج خوبی بگیرد, دور جدید تمرینات از امروز (یکشنبه) بعد از چند روز تعطیلی شروع می گردد. فعلاً چند بازیکن را برای حضور در فولاد زیر نظر گرفته ایم و به دنبال این هستیم تا طبق نظر جواد نکونام آنها را جذب کنیم و برای نیم فصل دوم تیمی بهتر تشکیل دهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: همان طور که قبلاً اعلام کردیم برنامه ای برای خروج هیچ بازیکنی نداریم و به هرکسی که با ما قرارداد دارد, اعلام می کنیم که باید در تمرین امروز حضور و در اختیار باشگاه باشد, حتی اگر احتیاج باشد بازیکنی به تیم ب برود هم باید خودش را به باشگاه معرفی کند. جواد نکونام به اهواز آمده و ان شاءالله از امروز تمرینات با جدیت برای حضور در نیم فصل دوم شروع می گردد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه به جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برای انتشار اسناد ادعا هایش سه روز فرصت داده بود, ابراز داشت: سه چهار پیشکسوت ذوب آهن که آنها برای من خیلی قابل احترام هستند و همچنین بعضی از طرفداران ذوب آهن میانجی گری کردند تا فعلاً شکایتی نکنم, برای همین فعلاً نامه ای تنظیم کردم و به امور حقوقی شرکت ذوب آهن ارسال نموده ام تا آنها کار را پیگیری نمایند.

آذری با تأکید بر اینکه از حقش مقابل تهمت هایی که زده شده است, نمی گذرد، ادامه داد: مدعی شده اند که من 100 میلیارد تومان بدهی در باشگاه ذوب آهن به جا گذاشته ام که من گفتم که اگر تا سه روز اسناد مربوط به این ادعا ها را رسانه ای نکنید از شما شکایت خواهم کرد. من قطعاً از حیثیتم دفاع خواهم کرد، اما الان ذوب آهن به دنبال مربی است و نمی خواهم اظهاراتم روی مربی بعدی تیم تأثیر بگذارد. فعلاً موضوع در اختیار امور حقوقی شرکت ذوب آهن است تا شاید آنها بتوانند مدیرعامل شان را متقاعد نمایند.

وی اضافه نمود: الان شرایط ذوب آهن بحرانی است و من به حرف پیشکسوتان و طرفداران گوش دادم و کارم را به امور حقوقی شرکت ذوب آهن سپرده ام, ولی کماکان پرونده شکایتم باز است و با حضور در دادسرا اقدامات این کار را نیز انجام داده ام. علاوه بر این تا روز دوشنبه مکاتباتم را برای بخش حقوقی شرکت ذوب آهن ارسال خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 470

به "آذری: تمام بازیکنان فولاد باید در اختیار باشند حتی در تیم ب، با درخواست چند پیشکسوت فعلاً برای شکایت صبر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: تمام بازیکنان فولاد باید در اختیار باشند حتی در تیم ب، با درخواست چند پیشکسوت فعلاً برای شکایت صبر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید