آخرین جزئیات از عملیات عمرانی معبر 35 متری افتخاری

به گزارش فروش برتر، موسوی درباره آخرین جزئیات عملیات عمرانی معبر 35 متری افتخاری توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از عملیات عمرانی معبر 35 متری افتخاری

حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین جزییات عملیات عمرانی 35 متری افتخاری در شرق منطقه یک تهران (حوالی خیابان پور ابتهاج) گفت: در گذشته کار عمرانی این پروژه به دلیل داشتن معارضانی متوقف شده بود که با اخذ رأی ماده 9 قسمت شمالی پروژه به دست اجرا درآمد.

شهردار منطقه یک تهران با تأکید بر این نکته که حقوق مالکان و معارضان را با محاسبه نرخ روز به آن ها پرداخت کردیم افزود: با توجه به مسائل ساکنان منطقه تمام تلاش خود را کردیم تا با رایزنی های انجام شده تمام پروژه را فعال کنیم و در حال حاضر شمال به جنوب پروژه در حال انجامی عملیات عمرانی است.

آخرین جزئیات از پیشرفت پروژه حلقه اتصال خیابان مهران به بوستان ولایت

موسوی در تشریح جزئیات عملیات عمرانی 35 متری افتخاری شرح داد: نزدیک به یک و نیم کیلومتر آسفالت ریزی باید در معبر انجام شود که در حال حاضر لایه اول آسفالت در حال انجام است و پس از آن به سمت ترمیم جداول و دیگر اقدام های عمرانی حرکت می کنیم.

موسوی تأکید کرد: مهم ترین دغدغه مدیریت شهری در تکمیل پروژه 35 متری افتخاری در حوالی پورابتهاج این است که رضایت معارضان را کسب کند تا با استفاده از این معبر دسترسی شرق منطقه به معابر اصلی را ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 463

به "آخرین جزئیات از عملیات عمرانی معبر 35 متری افتخاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از عملیات عمرانی معبر 35 متری افتخاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید